ثابت


Volleyball Magzain

مجله والیبال

سلام ...

من مریم هستم 17 ساله ...

عاشق والیبالم ... طرفدار سعید معروف :)))

قبلا هم یه وب والیبالی داشتم اما به دلایلی حذفش کردم !

چون خیلی والیبال رو دوست دارم تصصمیم گرفتم دوباره یه وب بزنم

 تا هر موقع که بیکار میشم به علاقم بپردازم ...

خب قبل از اینکه پستی گذاشته بشه میخوام یه سری قانون واسه وبلاگ بذارم :

اول از همه و مهم تر از همه اینکه توهین نکنین چون اینکار فقط شخصیت خودتونو پایین میاره !

دوم اینکه کامنت خصوصی نذارین ...لطفا

لطفا اگه وب مشکلی داشت ( خرابی لینک ها ، باز نشدن عکسا و ... )

 بهم اطلاع بدین تا در اولین فرصت براتون درستش کنم ...

اگه خواستید لینکتون کنم حتما بهم خبر بدید و بگید که با چه نامی بلینکم تون ...

منو با نام " مجله والیبال " لینک کنین ...

اگه از وبم خوشتون اومد ( ینی اگه خیلی خوشتون اومد ! ) وبمو به دوستاتون معرفی کنین ...

مطمئن باشین منم همین کارو در قبال شما انجام میدم ...

و در آخر :

خوشحال میشم اگه برام کامنت بزارین و درباره پستا نظر بدین ...

کامنت بیشتر برای من = کامنت بیشتر برای شما

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Maryam |21:15 |سه شنبه 25 فروردين 1398برچسب:,